close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מכתב גלוי לראשי ש"ס

מערכת שורשכח שבט, תשעג08/02/2013

אלי ישי- אנו מעניקים לך את ספרו החשוב של מרן החפץ חיים על הלכות לשון הרע. נשמח שתקרא ותלמד בו.

תגיות:
בעקבות ההשמצות הקשות של אנשי ש"ס כנגד הבית היהודי, שלחו אנשי ההנהגה הצעירה בבית היהודי מכתב לראשי ש"ס. נוסח המכתב לפניכם-

שלום רב,

כזכור לך, בבטאון של תנועת ש"ס נכתבו דברים חמורים ומזעזעים בגנות הציונות הדתית.

מי כמוך יודע עד כמה דברים אלו הינם מסולפים ולא נכונים. איננו מתכוונים להתווכח עם הטענות המגוחכות האלה.

דרכה של הבית היהודי לאורך כל מערכת הבחירות הייתה לא לתקוף אחרים, ואנו כהנהגה הצעירה לא נחרוג מכך למרות שאנו מביטים בהשתאות על הפרוד והשנאה שיוצאת לצערנו מכיוון המפלגה שלכם.

עולם התורה הינו חלק בלתי נפרד מהבית היהודי. הוכחנו זאת בעבר אין ספור פעמים ולא צריך לעזור או להזכיר לנו לשמור על התורה ולומדיה, בטח שלא בצורה נבזית כמו בבטאון הזה, שידוע לכל שנמצא בפיקוח מתמיד של ראשי המפלגה לאורך כל השנים האחרונות.

אנחנו רואים בש"ס מפלגה שיסודותיה טובים וקוראים לך לפעול ככל הניתן בתוך מפלגתך למען לא תישנה תקלה חמורה כזו תחת ידכם. כצעירים הלומדים תורה מחד ומשרתים בצה"ל מאידך, שחברינו סיכנו ומסכנים את נפשם יום יום למען מדינת ישראל, איננו מוכנים לסבול דברי הבל כאלה שהינם הסתה חמורה והמשך לדברים המזעזעים במערכת הבחירות שהגדירו את הבית היהודי כביכול כ״בית של גויים״ ואת מי שמצביע להם כ״כופר בתורה״ חס ושלום.

כדי לעזור לך במשימה חשובה זו, ולחזק את לימוד התורה בישראל, אנו מעניקים לך את ספרו החשוב של מרן החפץ חיים על הלכות לשון הרע. נשמח שתקרא ותלמד בו. נמשיך להיות בנים נאמנים למדינת ישראל לתורת ישראל לארץ ישראל ונמשיך לשרת בצבא ההגנה לישראל. מי יתן וכולם ינהגו כך.

בכבוד רב,

חברי ההנהגה הצעירה של הבית היהודי

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה